Wróć   forum.dracomagazyn.pl > Forum - Terrarystyka > Terraria i rośliny

Odpowiedz

Narzędzia wątku Wygląd
stare 12-07-2008, 15:21   #1
Satyr
nowo zarejestrowany

Question Kilka pytan odnosnie terrarium

Jest to mój pierwszy post na forum więc po pierwsze to witam wszystkich!
Za jakiś czas planuje kupić sobie gekona lamparciego. Jestem początkujący ale wiem już dość sporo na ich temat. Czytam o nich w Internecie i kupiłem sobie książkę. Jednym słowem na temat ich życia wiem wystarczająco.
Ale mam pytania co do terrarium. A w zasadzie do jego urządzenia bo z wyborem nie miałem problemu. (Jego wymiary: 80x40x50).
Więc zacznę od początku:
Po pierwsze chcę zrobić styropianową ściankę po której gek będzie mógł chodzić.
Po wycięciu nie wiem jednak czym ją pokryć. Czy sama farba wystarczy? (I jaka to ma być farba). Wiem, że styropian wydziela szkodliwe substancje pod wpływem ciepła więc jak daleko od tworzywa ma być lampka? I jak wysoko nad „ciepłą wyspą” mam ją umieścić by temperatura wynosiła około 35 stopni? Reszta pytań pewnie wyjdzie w praniu jak będę urządzał terrarium.
Aha, kupię pewnie młodego gekona i na początku będzie on musiał przebywać w jakimś plastikowym „terrarium”. Może mi ktoś opisać tak takie coś powinno wyglądać?

PS.
1. Proszę o odp. od osoby, która zna się na rzeczy. Nie chcę by coś złego stało się mojemu gekonowi.
2. Proszę o niekasowanie tego tematu po otrzymaniu odpowiedzi, ponieważ pewnie jeszcze przyjdzie mi do głowy jakieś pytanie, a nie ma sensu zakładania nowego tematu
Satyr jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-07-2008, 16:10   #2
Jakub Downar
nowo zarejestrowany

Wyślij wiadomość poprzez Skype™ do Jakub Downar
Domyślnie

Witaj na forum
Cytat:
Po pierwsze chcę zrobić styropianową ściankę po której gek będzie mógł chodzić.
Po wycięciu nie wiem jednak czym ją pokryć. Czy sama farba wystarczy?